23 Οκτ 2007

Σόφο - "Ευχαριστώ τον Αγγελόπουλο"


"Μετά το τέλος της σημερινής επίσημης παρουσίασης του Ολυμπιακού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2007-08, ο Σοφοκλής έκανε την ακόλουθη δήλωση-τοποθέτηση σχετικά με την αναμενόμενη επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους: «Η προσπάθεια που ξεκίνησα φέτος το καλοκαίρι ήταν σκληρή και επίπονη γιατί σύντομα διαπίστωσα ότι ο δρόμος της επιστροφής μου ήταν μακρύς και δύσκολος και απαιτούσε μεγάλη υπομονή. Κι αυτό γιατί πήρα μια απόφαση μαζί με το τιμ των ανθρώπων που δουλεύουν μαζί μου, να γίνει μια προσπάθεια που θα με θωρακίσει σαν άνθρωπο και σαν αθλητή μόνιμα και μακροπρόθεσμα για να σταματήσουν οι μεταπτώσεις που τόσο με έχουν επηρεάσει στην καριέρα μου. Όπως κάθε παίκτης, έτσι κι εγώ ανυπομονώ να επιστρέψω στο γήπεδο και να παίξω μπάσκετ με την υπόλοιπη ομάδα. Ξέρω ότι δεν είμαι στον επιθυμητό βαθμό ετοιμότητας -για τα δικά μου δεδομένα και στάνταρ απόδοσης- και θα συνεχίσω να προσπαθώ σκληρά για να φτάσω εκεί που θέλω και εκεί που είμαι σίγουρος θέλει η ομάδα μου και πιστεύω ότι αρκετά σύντομα θα γίνει εφικτό.
Ξέρω ότι σε όλη αυτή την διαδρομή υπήρξαν λάθη από την δική μου πλευρά και παρανοήσεις στην επικοινωνία μας, όμως γνωρίζω καλά ότι ο Ολυμπιακός στέκεται δίπλα μου και νοιάζεται όχι μόνο για τον επαγγελματία Σχορτσιανίτη αλλά και τον άνθρωπο Σοφοκλή και γι ’αυτό έχω μόνο ευχαριστώ να πω στον κ. Αγγελόπουλο που στάθηκε δίπλα μου από την πρώτη στιγμή που με έφερε στην ομάδα και συνεχίζει να με πιστεύει μέχρι και σήμερα. Η δική του πίστη, όπως και η αγάπη που μου δείχνει ο κόσμος του Ολυμπιακού, είναι ένα επιπλέον κίνητρο για να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο σύντομα και σε καλύτερη κατάσταση στους αγωνιστικούς χώρους..."

http://www.bigsofo.gr/site/index.php?

1 σχόλια:

Red Emerald είπε...

Κοινώς με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω. Τέτοια κωλοτούμπα ούτε ο Λούα Λούα να ήταν ... Τελος πάντων μακάρι να δουλέψει και να γυρίσει όπως πρέπει ... αν και με αυτά τα μυαλά ...

© Blogger Templates | Make Money Online