23 Οκτ 2007

Σόφο "Δεν υπάρχει καλή συνεννόηση με τον Ολυμπιακό. Θα ήθελα να παίξω, όμως, αυτό δεν είναι δική μου απόφαση"


«Δεν υπάρχει καλή συνεννόηση με τον Ολυμπιακό. Θα ήθελα να παίξω, όμως, αυτό δεν είναι δική μου απόφαση. Αλλιώς είναι να ξέρεις ότι σε υποστηρίζει η ομάδα σου. Τι να πω; Ότι και να πω θα έρθει σε αντίθεση με αυτά που λέει ο Ολυμπιακός. Όποτε με χρειαστούν εγώ είμαι έτοιμος να παίξω. Αυτά που μου είπαν οι γιατροί του Ολυμπιακού με ανησύχησαν, γι’ αυτό και το έψαξα μόνος μου. Δεν υπάρχει κανένα ρίσκο. Μου το είπε και ο καρδιολόγος ο κ.Ρίζος», σχολίασε ο διεθνής σέντερ και συνέχισε: «Έχω παίξει σε πολύ χειρότερες συνθήκες. Αν δώσεις σε κάποιον μια ευκαιρία σημαίνει ότι τον χρειάζεσαι. Το ότι πέρυσι έπαιζα 15 λεπτά, ήταν μια κατάσταση που με στενοχωρούσε. Γι’ αυτό και δεν πήγα στην Εθνική. Έμεινα εδώ για να δουλέψω. Δούλεψα και εξακολουθώ να το κάνω».

Το θέμα με τα κιλά του για εκείνονπροσωπικά δεν φαίνεται αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα, όσο για τους ανθρώπους της ομάδας του Πειραιά. «Ναι, τα κιλά μου είναι μια δικαιολογία. Πέρυσι, όμως, όταν με χρειάστηκαν δεν την επικαλέστηκαν. Μου έχουν δείξει ότι όντως με θέλουν στην ομάδα. Και εγώ ίσως να μπορούσα από την πλευρά μου να την ‘ακυρώσω’ αυτή την δικαιολογία, όμως, οι κατάστάσεις και οι συνθήκες δεν μου έχουν επιτρέψει να χάσω αυτά τα κιλά».

Για την σχέση του με τον κόουτς των ερυθρολεύκων, Πίνι Γκέρσον, είπε: «Έχω την σχέση που είχα και με τους άλλους προπονητές. Οι καλές σχέσεις χτίζονται με τον χρόνο. Δεν είναι ωραίο να σε μπινελικώνει ο προπονητής σου, αλλά έτσι γίνεται. Φυσικά και υπάρχει περιθώριο βελτίωσης της σχέσης μας. Μπορεί να μην συμφωνώ με τις ιδέες του κ.Γκέρσον, αλλά μου είναι πολύ ευχάριστος άνθρωπος».

Τα δημοσιεύματα ήθελαν τον Ολυμπιακό να μην «ελευθερώνει» τον Σχορτσιανίτη, μόνο και μόνο για να μην μετακομίσει στον αιώνιο αντίπαλο, Παναθηναϊκό. Ο ίδιος, πάντως, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αλλάξει φανέλα... «Έχω σκοπό να αποδείξω μπράγματα σε κόσμο που αξίζει να τα δει και θα τα αναγνωρίσει. Αν δεν τα αναγνωρίσει, τότε καλύτερα να προσπαθήσω κάπου αλλού. Λάθη έχουν γίνει και από τις δύο πλευρές. Αυτό που έχει τώρα για εμένα σημασία είναι να δώσω στον Ολυμπιακό να καταλάβει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστώ».

Ο Big Sofo δεν παρέλειψε να κάνει την αυτοκριτική του... «Το μεγαλύτερο λάθος της καριέρας μου ήταν ότι μπήκα στο γήπεδο από τα δεκαπέντε και μου επέτρεψαν να κάνω πολλά λάθη. Αν δεν είχα τόσο καλούς συμπάικτες, σήμερα θα ήμουν χειρότερος».

Τέλος, αναφερόμενος και πάλι στο θέμα της Εθνικής ομάδας και της αρνησής του να αποδεχθεί την κλήση για την προετοιμασία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ισπανία, είπε: «Δεν ήταν αποκλειστικά δική μου ευθύνη. Υπήρχαν και άλλα πράγματα που δεν μου επέτρεψαν να αποδεχθώ την κλήση. Εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσα να έχω μια θέση στην 12άδα. Ο Παναγιώτης Γιαννάκης είναι ένας προπονητής, ο οποίος αν μου ζητήσει κάτι οποιαδήποτε στιγμή θα το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη».

http://www.superbasket.gr/?c=136&a=7968

© Blogger Templates | Make Money Online