23 Οκτ 2007

"Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και η πρόκριση στο Final-4"




Στα πρότυπα του ΝΒΑ με μια λαμπρή τελετή έγιναν σήμερα τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Ολυμπιακού στην κεντρική σάλα του ΣΕΦ. Το «παρών» έδωσαν οι αφοί Αγγελόπουλοι, το τεχνικό τιμ, ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης αλλά και ο Μαρκ Τζάκσον που απέκτησε την ελευθέρας του!

Στο χώρο του γηπέδου όπου έλαβε χώρα η εκδήλωση είχαν στηθεί ομοιώματα των παικτών σε φυσικό μέγεθος αλλά και φανέλες της ομάδας. Παράλληλα, στο φόντο δέσποζε το σήμα του συλλόγου με τον δαφνοστεφανωμένο έφηβο. Πρώτος το λόγο πήρε ο πήρε ο διοικητικός ηγέτης της ΚΑΕ, Παναγιώτης Αγγελόπουλος, που άφησε τις «μπηχτές» του για τον «αιώνιο» αντίπαλο.

«Κακό του κεφαλιού τους έκαναν όσοι θέλαμε και δεν ήρθαν! Το θέμα δεν ήταν οικονομικό. Ο,τι ζήτησαν το δώσαμε. Για άλλους λόγους δεν ήρθαν. Κακό του κεφαλιού τους και αυτό ισχύει και για τους Ελληνες και για τους Αμερικανούς», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος.

Ευχές και αιχμές…

Αρχικά ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος, είπε: «Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά χωρίς τραυματισμούς. Είναι καλό που γίνεται εδώ η εκδήλωση, γιατί εδώ μεγάλωσα με τον αδερφό μου και εδώ θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε. Φέραμε πέντε παίκτες από το ΝΒΑ, κάποιοι τόλμησαν να έρθουν στην ομάδα, κάποιοι άλλοι που δεν ήρθαν… κακό του κεφαλιού τους», τόνισε για να συνεχίσει: «Πέρυσι μάς στέρησαν διάφοροι παράγοντες το πρωτάθλημα, φέτος όμως στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και να πάμε στο φάιναλ φορ».

Ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος μίλησε ακόμη για:

Για τον Σάρας: «Δεν αναφέρθηκα μόνο σε αυτόν. Δεν μας είπε τους λόγους. Μας ενημέρωσε πριν το Ευρωμπάσκετ πως δεν θέλει να έρθει. Του έδωσαν κάπου αλλού περισσότερα χρήματα και πήγε εκεί. Εξάλλου μας έμαθε καλά η αγορά του ΝΒΑ φέτος και θα μας μάθουν ακόμη καλύτερα τα επόμενα χρόνια».

Για το αν θα πρέπει ο Ολυμπιακός να γίνει πιο ισχυρός και παρασκηνιακά: «Δεν φοβόμαστε κανέναν. Το να πηγαίνεις και να φωνάζεις στη λίγκα δεν σημαίνει πως σε φοβάται κάποιος. Ο Ολυμπιακός δεν έχει να φοβηθεί κανέναν. Δεν είναι θέμα οργάνωσης να σε σέβεται η διαιτησία, αλλά και της ίδιας της ομάδας».

Για το λόγο που έγινε η ανανέωση: «…για να φτάσουμε και μία ανάσα από το ευρωπαϊκό!»

Για τις θέσεις των Αμερικαών: «Περιμένουμε να έρθει σήμερα η κάρτα ελευθέρας του Τζάκσον και θα προσπαθήσουμε να παίζουν και οι τρεις (με Γκριρ και Γουντς) σε Ελλάδα και Ευρώπη».

Γκέρσον: Θα δώσω τα πάντα!

Ο Πίνι Γκέρσον από την πλευρά του τόνισε: «Καλή χρονιά. Αν όλοι οι παίκτες που κάθονται πίσω μου γίνουν ομάδα, τότε θα πετύχουμε όλους μας τους στόχους. Θέλουμε ακόμη χρόνο για να γίνουμε ομάδα. Βλέπετε από αυτή την εκδήλωση πως ο Ολυμπιακός είναι από τα μεγαλύτερα κλαμπ στην Ευρώπη.

Πέρυσι είχαμε τον τραυματισμό με τον Ματσιγιάουσκας και ευχόμαστε να συμβεί κάτι τέτοιο φέτος. Από αυτό μάθαμε πολλά και γι’αυτό φτιάξαμε μια ομάδα με μεγαλύτερο βάθος. Θέλουμε να πάμε ένα βήμα πιο πέρα από πέρυσι. Εγώ δεσμεύομαι πως θα δώσω τα πάντα και περιμένω τα ίδια από τους παίκτες».

Για την Ταού: «Μην περιμένετε να νικήσουμε όπως πέρυσι με 19 πόντους. Είναι μια πολύ καλή ομάδα, αλλά αν εμείς είμαστε στο 60-70% όχι μόνο αγωνιστικά, αλλά και ψυχολογικά, πιστεύω πως θα πάμε καλά».

«Σόφο»: Δεν φοβάμαι την υγεία μου

Το πρόσωπο της εκδήλωσης ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης, δήλωσε έτοιμος να προσφέρει. «Όποτε μου ζητηθεί, ακόμη και τώρα, μπορώ να προσφέρω στην ομάδα. Δε φοβάμαι για την υγεία μου. Προπονούμαι και το θέμα είναι να με αφήσουν να παίξω.

Έχω πολύ μπάσκετ μέσα μου να δώσω και θέλω να το δώσω στον Ολυμπιακό. Είμαι έτοιμος να δουλέψω συστηματικά για να επιστρέψω υγιής. Από εμένα δεν υπάρχει θέμα φυγής μου. Για να με κρατά ο Ολυμπιακός, πάει να πει πως με θέλει. Η Σχέση μου με την Πίνι Γκέρσον είναι ουδέτερη».

Γουντς: Να καθίσετε να βρείτε λύση!

Ο Κίντελ Γουντς από την πλευρά του αναφέρθηκε κατά κύριλο λόγο στις άδειες κερκίδες στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ: «Πιστεύω πως πήρα τη σωστή απόφαση να έρθω στην Ευρώπη. Δεν ήξερα πολλά. Ρώτησα άλλους παίκτες που είχαν έρθει και μου είπαν τα καλύτερα. Θεωρώ πως η Ευρωλίγκα είναι από τα καλύτερα πρωταθλήματα. Έχω ήδη προσαρμοστεί, δεν χρειάζομαι χρόνο. Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα και ο τρόπος ζωής. Δεν θέλω να αποδείξω τίποτα, αυτό που θέλω είναι να κερδίζει η ομάδα. Ήταν πολύ περίεργο συναίσθημα να αγωνίζομαι μπροστά σε άδειες κερκίδες απέναντι στον ΠΑΟΚ. Γιατί να συμβαίνει αυτό;

Πρέπει να κάτσετε κάτω και να βρείτε μία λύση, γιατί το μπάσκετ είναι ευχαρίστηση. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στον κόσμο την Πέμπτη. Θέλουμε λίγο χρόνο για να γίνουμε ομάδα, γιατί κάθε εβδομάδα παίρνουμε κι άλλον παίκτη. Πλεονέκτημα της ομάδας είναι πως κάθε παίκτης της μπορεί να πετύχει τουλάχιστον δέκα πόντους. Είμαστε πάρα πολύ καλοί επιθετικά, αλλά πρέπει να διορθώσουμε κάποιες αδυναμίες στην άμυνα. Εγώ υπόσχομαι να δίνω το 100% κάθε βράδυ, να αφήνω την ψυχή μου στο παρκέ, να κάνω πολλά καρφώματα και να βγάζω όλη μου την ενέργεια στο γήπεδο».

Γκριρ: Ήρθα σε μεγάλη ομάδα

Ο Λιν Γκριρ με τη σειρά του είπε: «Ήρθα σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα. Όλα είναι καλά εδώ, όλοι με έχουν δεχτεί με τον καλύτερο τρόπο. Χαίρομαι πολύ που ήρθα. Ξέρω πως θα παίζω αρκετά και για αυτό έφυγα από το ΝΒΑ και ήρθα στον Ολυμπιακό», ενώ ο Ρόντρικ Μπλάκνεϊ τόνισε: «Θέλουμε να πάμε σε όσους περισσότερους τελικούς μπορούμε και να κατακτήσουμε όσα περισσότερα τρόπαια γίνεται. Επέστρεψα στην Ελλάδα γιατί είναι μια υπέροχη χώρα για να παίζεις μπάσκετ, αλλά και για να ζεις. Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να είμαι δεύτερος πλέι μέικερ, προσπαθώ να προσαρμοστώ, να συνηθίσω στο νέο μου ρόλο και πιστεύω πως θα τα καταφέρω».

Βασιλόπουλος: Είμαστε καλύτεροι φέτος

Ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος επισήμανε: «Υπάρχει πιο πλούσιο υλικό και καλύτεροι παίκτες σε σχέση με πέρυσι. Είμαστε η χώρα του φαστ-φουντ. Δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη να υπάρχουν αποτελέσματα. Δεν μας επηρεάζει η κριτική που γίνεται στον προπονητή, έχουμε μάθει να ζούμε με αυτό. Θα προσπαθήσουμε σε κάθε ματς να δίνουμε το 100% για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Σε δύο εβδομάδες θα είμαι έτοιμος και θα έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό μου».

Βασιλειάδης: Δεν είμαι παίκτης για τον πάγκο…

Ο Κώστας Βασιλειάδης είπε: «Θέλουμε να κάνουμε το παραπάνω βήμα, πράγμα που θέλει ο κόσμος και η διοίκηση. Παιχνίδι με παιχνίδι και προπόνηση με την προπόνηση στόχος είναι να γινόμαστε καλύτεροι και να δίνουμε το 100% σε κάθε ματς. Δεν είχα το χρόνο συμμετοχής που ήθελα στη Μάλαγα. Δεν είμαι παίκτης που του αρέσει να κάθεται στον πάγκο. Στον Ολυμπιακό έχω ρόλο στην ομάδα και στόχος μου είναι να δώσω το 100%. Βλέπω στο φάιναλ φορ να είναι η ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και ίσως η Ρεάλ, που ίσως τη βοηθήσουν λόγω του ότι φιλοξενεί την τελική φάση».

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=47183

© Blogger Templates | Make Money Online