23 Οκτ 2007

Τζάκσον "Υπέγραψα στον Ολυμπιακό με έναν ξεκάθαρο στόχο, να κερδίσω την Ευρωλίγκα"


Παίκτης του Ολυμπιακού οριστικά και αμετάκλητα θα είναι φέτος ο Μαρκ Τζάκσον, αφού η Αλέρτα Καντάμπρια ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον Αμερικανό πάουερ φόργουορντ. «Η Αλέρτα Καντάμπρια και ο Μαρκ Τζάκσον έφτασαν σε συμφωνία για τη λύση του συμβολαίου που έδενε τον παίκτη με την ομάδα μέχρι το 2007-08. Ο σύλλογος έλαβε υπ' όψιν του την επιθυμία του Αμερικανού πίβοτ να συνεχίσει την καριέρα του στο υψηλότερο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ», ανέφερε η ανακοίνωση, που φιλοξενούσε και δηλώσεις του παίκτη.

«Υπέγραψα στον Ολυμπιακό με έναν ξεκάθαρο στόχο, να κερδίσω την Ευρωλίγκα. Πάντα ονειρευόμουν να επιστρέψω στην Ευρώπη, ακόμα κι όταν αγωνιζόμουν στο ΝΒΑ ήθελα να επιστρέψω. Τώρα θέλω να τα καταφέρω και να βοηθήσω την ομάδα μου να κατακτήσει τίτλους», διαβεβαίωσε ο Μαρκ Τζάκσον και πρόσθεσε: «Είχα τρεις προτάσεις από το ΝΒΑ και τις απέρριψα, γιατί ήθελα να παίξω στην Ευρώπη. Ολοκλήρωσα την καριέρα μου εκεί και σκέφτομαι να αποσυρθώ παίζοντας στην Ευρώπη. Η καριέρα μου στο ΝΒΑ ήταν ένα όνειρο και χάρηκα όλα τα παιχνίδια μου εκεί. Ωστόσο, είμαι πάνω απ' όλα εραστής του παιχνιδιού. Όταν έφυγα από το κολέγιο, είχα προτάσεις από το ΝΒΑ, αλλά προτίμησα να παίξω στην Ευρώπη. Εμένα προσωπικά με ευχαριστεί ο τρόπος παιχνιδιού στην Ευρώπη», ενώ κατέληξε λέγοντας «… ίσως επιστρέψω για να παίξω στην Αλέρτα ».

Μένει πλέον να φανεί αν η κάρτα ελευθέρας του Τζάκσον από τις ΗΠΑ θα φτάσει εγκαίρως για να έχει δικαίωμα συμμετοχής την Πέμπτη απέναντι στην Τάου για την πρώτη αγωνιστική της Ευρωλίγκα.

http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=106185

© Blogger Templates | Make Money Online